woensdag 30 april 2008

hoi,

ondertussen zijn we alletwee terug van onze weekenden, bart naar Nickerie naar een hindoestaanse trouw. Ik en Jaliena naar Maripa Kondre(in het district naast Paramaribo, Para) met Oema Soso (meisjesvoetbalploeg).

Jaliena en ik hadden ons al voorbereid ( met een fles borgoe (rum), ) op een wild weekend; maar het werd eerder een HEEL lui tripje. Wat we zoal deden: in de hangmat liggen, op onze matras liggen omdat het buiten te warm was, frisse drankjes drinken op een stoel in de schaduw, naar luide carribische muziek luisteren vanop onze stoelen voor onze kamer, eten op rare tijdstippen, ... maar toch deden we ook andere dingen: tegen 5u werd er gevoetbald ( alle leeftijden door elkaar), de hele dag door moesten we op onze hoede zijn voor tandpasta; er waren een aantal gevechten. De meest luie personen worden hier ontgroend en dat waren wij blijkbaar. Toch hebben we een klein en mager kind van de ploeg kunnen vaststekken en haar vol met tandpasta knn bekladden. Ik werd ook eens wild uit de hangmat geslingerd door een raar ventje genaamd VAIZEL, vezel voor de vrienden. Hij zwaaide heel wild met de hangmat, met ik erin, en toen knapte het koord; met een zere rug als gevolg. Ik las ook voor uit een boek dat Vanity voor school moest lezen; want anders doen ze niets voor school:). De meisjes van de ploeg zijn allemaal heel mannelijk, sommigen hebben arm en beenhaar en zelfs borsthaar. Ook hebben ze allemaal een grote kuisdrang; toch steekt roselijn versteghe nog hoog boven hen uit. We kwamen net toe op het domein en iedereen begon als een gek te bezemen en lakens uit te schudden.

dat was het weekend ongeveer, de borgoe raakte niet echt op; maar dat sparen we voor vanavond want we gaan met iedereen naar een optreden van SIZZLA, een bekende reggae ster.

Als je artikels wil lezen van mij dan moet je naar http://dwtonline.com gaan en naar binnenland, en dan naar de titels zoeken van 30/04: kinderen met hiv/aids krijgen psychosociale steun en basisscholen binden strijd aan tegen obesitas. ik weet niet echt hoe ik het hier op moet zetten.

daaa-aaag xx

Geen opmerkingen: