vrijdag 25 april 2008

Dag 24-27

De tweede werkweek zit er bijna op.
Alles gaat hier nog steeds zeer goed en ik pas me steeds meer aan aan de Surinaamse gewoonten.

Doordat we nu moeten werken kunnen we minder uitstappen doen, maar ik maak ook veel mee via De Ware Tijd. Zo moest ik deze week onder andere naar een Hindoestaanse viering en een workshop over de creoolse cultuur (je kan er meer over lezen in de artikels hieronder).

De weken gaan snel voorbij omdat het drukker is dan dat ik dacht. Het werk op de redactie is nog altijd heel aangenaam en de collega's leer ik ondertussen goed kennen. Het zijn leuke mensen.

Dit weekend gaan we naar een Hindoestaanse bruiloft. We zijn uitgenodigd door onze huisbaas, Marcel. Iedereen uit het huis gaat mee, behalve Coralie en Jalina, want zij gaan op weekend met de voetbalploeg waar ze hier meetrainen. De bruiloft begint al vanavond (vrijdag) en het duurt tot zondag. Vrijdag en Zondag is het feest in Paramaribo, zaterdag gaan we naar Nickerie.
Ik ben benieuwd hoe het zal zijn.

Ik schrijf er zeker nog over!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Helaba Bart,
Joehoe, ik ben de eerste. Laat ons vooral weten hoe je het met die bruiloft gesteld hebt. Dat moet zeker een hele belevenis zijn. Maak maar vele foto's. Dan kunnen we mee genieten. Bedankt voor je mail trouwens. Veel plezier nog.
Johan

Anoniem zei

Hey corrie!

Het klinkt allemaal zo sjiek daar! Ik ben jaloeeeeeeeeeeers! haha! Nee, of toch wel een beetje hoor! Geniet geniet geniet ... en trek maar veel foto's he!

babaai!

Joze (en de mammie en pappie en bas)