maandag 21 april 2008

Dag 18-23

Hallo,

De eerste werkweek is enorm goed meegevallen. Een ideale balans tussen typische Surinaamse rust en druk werken. In het bericht hieronder staan links naar de meeste van mijn artikels die vanaf woensdag in de krant zijn verschenen.

Ik had meteen ook weekendwerk deze week. Vrijdagavond moest ik naar een lezing en zaterdag heb ik het artikel daarover uitgeschreven.
De rest van het weekend heb ik vooral gevuld met luieren, het huis opruimen met Sam en gaan zwemmen met Coralie (de rest van onze huisgenoten zijn op uitstap naar Nickerie). Zaterdagavond zijn we ook even uitgeweest, maar ik was te moe om het laat te maken.

Ondertussen is de tweede werkweek al begonnen. De tijd gaat snel...

Tot later
Bart

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Bart en Co

Eindelijk stel ik met genoegen vast dat wij niet alleen achterblijven en moeten werken. Het doet deugt om te zien dat je naast een "vakantie " ook moet werken. Dat is een troost voor de achterblijvers. Alhoewel zo'n reiziger ben ik nu ook weer niet.
Geen nieuws van het thuisfront alleen dat wij regelmatig GOED gaan eten ( geen chocolade met nootjes want dat zijn wij hier beu. Toch iets wat jullie niet hebben blijkbaar en wij wel haha !!!)
Ik hoor dat jullie uitgenodigd zijn op een huwelijk. Hou ons op de hoogte want het zal waarschijnlijk iets bijzonder zijn.
Goede artikels hoor.

groeten van de thuisblijvers

Anoniem zei

Ha Bart de reporter,

Weekendwerk jong? Allee, 'welkom to the real world' zou ik zeggen. Ik heb je artikels gelezen en ze zijn idd echt wel goed. Duidelijk en to the point. Na 4 maanden in Suriname zal jij geen 'Dikke De Bies' nodig hebben jong. Je zal zelf een wandelend woordenboek zijn.
Tot later.

Johan (Niki)