dinsdag 15 april 2008

Artikels

http://www.dwtonline.com/website/nieuws.asp?menuid=41&id=42594 (eigen artikel)

http://www.dwtonline.com/website/nieuws.asp?menuid=41&id=42593 (eigen artikel)

http://www.dwtonline.com/website/nieuws.asp?menuid=41&id=42596 (vertaling New York Times)

Dit zijn de links naar mijn artikels die vandaag in de krant staan. Het is leuk om mijn naam in De Ware Tijd te zien.
Om de artikels te kunnen lezen op de website moet je je wel gratis aanmelden op de website.

Er zijn ook al heel wat foto's te zien op mijn facebook-pagina.

Groeten,
Bart

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Bart de reporter.
Ik heb je artikels in De Ware Tijd gelezen. Ben zo vrij geweest om tegelijk een reactie op de site achter te laten. Kwestie van morele steun. Zal bobon en parein je foto's op je blog tonen bij de eerste de beste gelegenheid.
Werk ze nog.
Johan (Niki)

Anoniem zei

Hallo,

Ik heb je artikels en foto's gelezen en bekeken.
Goede artikels en zeer mooie foto's.
Ik heb voor zowel jouw als Coralie een account aangemaakt ( pffff ) zodat ik alles kan volgen en mij niets zou ontgaan. Het volgen van jullie avonturen is spannend. Ook uw artikels getuigen van klasse. Doe zo voort en vergeet niet dat het waarschijnlijk een éénmalig avontuur wordt.
Veel plezier en werkgenot

Een supporter uit de Kapelrie 61

Anoniem zei

Hallo Bart,
We kunnen momenteel alles volgen via facebook. Prachtige foto's, het ziet er daar zo paradijselijk uit. Geniet er maar van...en ook nog een beetje werken hé. Vele groetjes
Martin + Maria.