vrijdag 9 mei 2008

Dag 35-41

Hallo,

Het is alweer even geleden dus tijd voor een update.
Dit weekend hebben we niet zo veel gedaan. Coralie en ik moesten zaterdag immers werken. 's avonds zijn we wel uitgegaan naar de Zsa Zsa Zsu, een grote discotheek die hier ontzettend hip is, maar in Belgie maar zeer weinig volk zou trekken (denk ik). Toch was het een zeer leuke en late avond.

Maandag zijn de andere stagiaires naar huis vertrokken. We zijn meegereden naar de luchthaven op Zanderij om hun uit te wuiven. Nu zitten Coralie en ik alleen in het veel te grote huis. Het is rustiger, maar soms is er nu ook wat meer verveling. We zullen in ieder geval een bezigheid zoeken. Misschien wat vrijwilligerswerk ofzo.

Voor de rest is het hier nog altijd zeer leuk natuurlijk! Het was een redelijk drukke werkweek. Woensdag moesten we mee naar een jobbeurs voor kinderen van de lagere en middelbare school. Wij stonden achter het standje voor journalistiek en er was veel interesse. Het was eens iets anders.
Ik heb ook feedback gekregen van Bonnie, de chef Cultuur hier op de redactie en ze zei dat mijn werk goed is. De mensen hier zijn blijkbaar tevreden over mijn artikels. Dat was leuk om te horen.

Vanavond vertekken we richting Brownsberg voor een trip van drie dagen. Later meer daarover dus!

Tot later!!
Bart

ps; op de facebook van Coralie en ik staan nieuze foto's. Binnenkort zet ik er hier ook nog een paar.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ha Bart de reporter,
Natuurlijk zijn je artikels goed. Dat zeggen we toch al van in het begin. Ik zal ze vanavond wel lezen. Ik moet eerst nog andere dingen doen. Hier hebben we eindelijk prachtig weer en het blijft nog even duren. Wist je dat Sterchele van Club Brugge verongelukt is? Kijk maar naar de site van Het Laatste Nieuws.
Vele groeten vanuit Sint-X.
Johan (Niki)