dinsdag 17 juni 2008

Dag 69 - 81

Hallo,

Een kort bericht want ik heb weinig tijd.

Twee weekends terug zijn we dus naar Bigi Pan geweest. Naar goede gewoonte hebben we de touroperators gemeden en de trip op eigen houtje gedaan. Het gevolg was een goedkope en zeer leuke uitstap. In de post van Coralie hieronder kon je al lezen hoe leuk en vermoeiend het was.

Vorig weekend was het een werkweekend, waardoor we niet zo veel hebben kunnen doen. We zijn wel een paar keer gaan eten en natuurlijk naar het zwembad gegaan.

Nu is de laatste werkweek begonnen en het gaat enorm vlug. Aangezien we nog eens reflectie- en stageverslagen moeten schrijven is het wel redelijk druk.

Volgende week is het Coralie haar laatste week en dan zullen we nog zoveel mogelijk proberen te doen, waaronder een laatste trip. De laatste week van mijn verblijf zal ik me voornamelijk bezig houden met rondlopen in de stad en interviews afnemen voor mijn eindwerk. 30 juni ga ik ook nog naar een optreden van Anthony B en 1 juli is het hier weer feest in de stad, want dan is het Keti Koti. De afschaffing van de slavernij wordt dan herdacht.

De laatste dagen zullen dus goed gevuld zijn!

Tot later
Bart

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Bart de reporter,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog iets gepost heb, maar ik heb wel alles gelezen. Die laatste dagen zullen wel heel snel passeren. Het zal nog hard werken zijn maar ja, het is voor een goed doel hè. Je zal zeker eens moeten langs komen om je avonturen te vertellen. Kan je terwijl wat specialiteiten van ginder klaar maken. We zullen zien dat we tegen dan wat chocolade en fatsoenlijk bier in huis hebben. Geniet er nog maar van. Tot later.

Groeten uit St-X.